Han blir gal av meg!

Nå er det etter kalenderen å bedømme høst, en tid som er en av de fineste jeg vet om. Jeg gleder meg til de fine høstfargene kommer frem, det er jo bare så ekstremt vakkert. Det er helt sykt å tenke på at det er 1. september allerede. Lille barnebarnet mitt er snart 1 år, herregud. Det er helt utrolig at det snart er så lenge siden. Denne årstiden vi går inn i nå er så flott, men jeg føler meg ikke helt klart for mer innetid, regnfulle dager og vind riktig ennå. Håper på flere fine dager med sol og litt varme enda. Dagen i dag har i hvert fall vært superfin.

 

Hver vår og hver eneste høst så dukker det opp ideer til ting å gjøre rundt her. Og du skal ikke se bort i fra at det dukker opp en ide eller to i vinter også. 

 

I de siste par dagene så har jeg tenkt litt på denne malingen av stua, skal jeg male fargen jeg har begynt med eller skal jeg male om alt. Jeg har sett på en farge som jeg syns er så fin, den heter Impression og har litt bruntoner i seg, men hvis jeg skal gjøre det, så må det være en gang jeg vet at Rune skal være borte noen dager. Han blir gal av meg og min malelyst! Det kan jeg skjønne på en måte, men hvis han ikke vet når jeg gjør det så burde det jo være greit. Jeg håper han har andre ting å gjøre i dag enn å lese dette innlegget, da slipper han å nekte meg å gjøre det før jeg i det hele tatt har satt i gang.

Nyt kvelden

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg