Hele greia er bare trist….

For øyeblikket har vi ikke strøm nede, ikke noe lys, så vi får ikke gjort så mye der. Det er i morgen vi får se de virkelige skadene, og det vi har sett i dag er nok til at vi skjønner at mye må gjøres. Uff, egentlig så skal jeg ikke klage når jeg ser omfanget hos naboene, så sånn sett så har vi vært heldige. Men uheldige nok til at alt må rives ut. Hele kjelleren var nyoppusset for bare 5 år siden, så må vi jammen meg i gang igjen. Hele greia er bare trist…

 

Jeg har aldri før opplevd et regnvær som i dag, så det er ikke rart det gikk galt i mange husstander i dag. Men dette skal vi fikse, og vi får bare ta det som det kommer. Ting kan erstattes

 

Vi er så takknemlige for hvor mange snille sjeler det er der ute som tilbyr å hjelpe, det er helt utrolig. Men det er ikke så mye annet å gjøre enn å pakke bort alt, skrive opp og ta bilder på ødelagte eiendeler. Det som er det aller verste er at det går utover så mye. Rommene er ubrukelige og ubeboelige. Dette har skjedd mange hjem i dag, og jeg føler med hver eneste en av dem. Nå har vi lukket døren ned, så får vi stå opp med friskt mot i morgen. Glad for at vi har en tørr 2 etg med ny grønn plante, det er koselig 😊

honey-script-font

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg