Hold julehjertet åpent året rundt..

Det er lett å åpne hjerte sitt på en helt annen måte i julen. Man blir litt varmere i kroppen, følelsene forsterker seg og man tenker mer på mennesker man ikke ser hele tiden. I julen kommer omtanken frem på en helt annen måte. Det er i denne tiden man er glad for alle man har rundt seg, og det er i denne tiden vi savner de vi ikke kan være sammen med ekstra mye eller i det hele tatt. Jeg vet at denne tiden på året er litt spesiell, jeg kjenner det på mitt eget hjerte og jeg merker det på andres.

Vi er jo like glade i hverandre ellers også, men vi er flinkere å vise det i julen

Jeg føler det ihvertfall slik, og det er viktig å ta en del av julehjertet og holde det åpent ellers i året også. Det er viktig å holde sammen som familie, som venner eller som kjærester. Det er viktig å vise det selv om at det ikke er en høytid eller en spesiell dag. Nå er det 1 uke til advent, og akkurat 1 mnd til julaften og jeg gleder meg, gjør dere?
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 
 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg