Humøret er på topp..

Fredag og det betyr taco kveld og siden kjøttdeig ikke er å oppdrive noen plass (håpløst) så blir det i dag kylling taco. Det er det ingen som syns er dumt så det er bra. Dagen i dag har foregått hjemme, forberedelser til hjemme undervisning og gloseprøver som alle besto. Jippi! Det er moro når skolen blir tatt på alvor selv om at det er som det er i Norge. Vi har også spilt litt spill og jeg har vært ute å gått en tur for været har jo vært helt herlig i dag.

 

Mitt ønske for deg er at du har det bra ❤

 

Når man først må være hjemme så er det greit å finne på noe koselig å gjøre syns jeg, så det er bare å holde humøret oppe og gjøre det beste ute av situasjonen. Og her i huset er humøret på topp og det er en god ting. I bunn og grunn så trives vi jo alle hjemme selv om at det er litt annerledes når man på en måte må. Men jeg har så lyst å finne en skikkelig bra serie å se på på netflix, men når det kommer til alt annet enn reality så er jeg litt grønn, noen som har noen tips? Det hadde jeg satt pris på.

Ha en fin fredagskveld

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg