Hvis flua i stua kunne snakke…

…hva ville den sagt om forholdet vårt til Rune og meg da…..Fra fluen: Dere har en fin måte å være mot hverandre på, dere snakker fint sammen, og kommer opp med løsninger på dilemmaer og problemer godt sammen. De største diskusjonene dere har gir meg en god latter, for det er bare tull og tøys.. Kanskje dere kunne snakke litt mer sammen, ta dere litt bedre tid til hverandre.

Til Rune: Hør etter hva Lene sier og hvordan hun sier det, ikke ta det så personlig. De fleste gangene så er det ikke negativt ladet, hun vil deg bare godt og det vet jeg at du vet. Rune, du skjemmer henne bort med å gjøre alt for henne. Be hun om å gjøre det selv. Men jeg vet du er en mann som liker å varte opp, god egenskap. Og flink i huset er du også. Jeg kan se at du elsker henne selv om at du nyter sofatiden din med full kontroll over fjernkontrollen helt alene. Apropo tv, kan du finne deg en film du IKKE har sett før?? Uansett, du er en fin kjæreste ❤

Til Lene: Du kan gjøre det meste selv, du behøver ikke å be Rune å gjøre ditt og datt for deg hele tiden. Og actionfilmer har høy lyd i actionfylte scener, slutt å mas om det! Du kan også kanskje prioritere tiden din litt annerledes, du MÅ ikke ha noe å gjøre hele tiden, kan hende Rune hadde satt pris på litt mer kvalitetstid sammen, skjerp deg. Men det skal sies, du gir alt av deg selv til Rune, han er heldig som har deg, du er perfekt for han❤

Og et lite ord til meg selv: Nå skal jeg stikke før jeg røper enda mer..Kanskje jeg skal finne et annet par å snakke til, her har jeg vært her lenge nok. Hallo…dere har EN grønn plante liksom…See ya!

signature-fonts
 

4 kommentarer
    1. He-he, artig 🙂 Ja, HIT kommer den ikke i alle fall. Har ikke EN grønn plante en gang… Og det er både Hr og Fru Frodiths skyld 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg