I dag er det MANGE!

I dag er jeg litt treg med første innlegg, men bedre sent enn aldri. Jeg har fått vasket klær, skiftet på senga, og støvsuget litt. Hatt besøk av mamma og levert ei kake 😊 Det er jo et fantastisk vær ute og jeg burde vært ute hele dagen, men der stopper de svarte og gule flyvende sløve vepsene meg. Og i dag er det MANGE! Men likevel så er det herlig med varme og sol på tampen av sommeren. Jeg tenkte jeg skulle kjøre å kjøpe litt planter til vindusbrettet mitt. Altså jeg er så glad for det brettet…hehe.Et par slike passer fint og jammen meg er de på 50% på rusta også… Det liker jeg, må også se om jeg finner noen fine roser også, for jeg trenger roser… alle trenger roser ❤ De har faktisk utrolig mye fint på rusta må jeg si, ikke at jeg har vært der så ofte, men de få gangene har jeg alltid funnet noe fint. Disse pottene var jo også fine da, men er usikker på om de passer til plantene, men det ser jeg jo snart.
Ellers så er det en rolig lørdag, akkurat slik jeg liker den.. Håper dere har en fin dag 😘
signature-fonts

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg