I kveld er det duppekveld…

Klokka 05.55 slo jeg opp øynene i dag, så utrolig tidlig og da blir jeg jammen meg litt morgengretten i et par sekunder. For hvorfor skal man opp så tidlig på en lørdag da, skikkelig unødvendig. Og kun på grunn av at man må late vannet! Men det er ikke så mye jeg kan gjøre med det annet enn å glede meg over at jeg ikke har noen spesielle planer i dag annet enn det vanlige.

 

Duppekveld er en kveld man har et eller annet man dupper i en dipp 🤣

 

Vi prøver å spise sunt hele uka og ihvertfall ikke ha noe sukker i hus, for det er jo godt for hele familien at usunn kost ikke er hverdagslig. Og på lørdager kan man kose seg litt ekstra, og nettopp det skal jeg gjøre med gulrøtter og dipp. Jeg skal duppe til jeg blir støl i armen hehe. Neida, ikke fullt så galt da, men jeg skal ihvertfall lage dipp og skjære opp gulrøtter. Men først så skal jeg handle, så gå tur, så dusje og ta på meg en ren pysj. Og etter det er det å gjøre akkurat som man vil og det KAN hende at jeg vil se på en serie eller no. Er ikke lørdag fantastisk? Jeg håper ihvertfall at DU får en fantastisk lørdag med eller uten dip  ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg