I morgen forsvinner den endelig

Nå er gardiner fjernet, lister rundt vinduene er borte og vi er klare for å få inn de nye vinduene. I dag er siste dagen med tåke utsikt for i morgen forsvinner den endelig. Det skal bli så deilig at jeg har ikke ord for det. Når de nye er på plass så skal jeg vise dere forskjellen på hvordan det har vært og hvordan det skal være. Det er vel først da jeg selv ser hvor ille det faktisk er/har vært. Så i dag så skal jeg vaske alle de andre vinduene rundt her så det er gjort.

 

Jeg tror jeg har bestemt meg for å male gulvlistene i samme farge som veggen også. De må uansett pusses og males. Jeg ser at veldig mange gjør det nå om dagen, og det er veldig fint. Det må jo bli litt blankere tone på listene, tror det blir finest. Akkurat når det kommer til tak og lister så er Rune og jeg litt uenig. Han vil ha superblankt både i taket og på listene, det har ikke jeg veldig lyst til. Jeg føler at det kan bli litt «jalla» med kjempeblankt tak.

 

Vi har paneltak i stua noe vi kunne tenkt oss å fjerne, men det skal vi ikke gjøre enda. Det får skje om et par år eller noe, mye annet som er viktigere enn akkurat det nå for tiden. Vi er ikke akkurat interessert i å begynne med pussing av gips her oppe nå når kjelleren er helt ute av stand. Alt til sin tid. Ellers så er det litt rydding på gang i dag, håper dere har en fin mandag så langt.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg