Ikke gå hverandre på nervene…

Når man er på jobb så har man på en måte den avstanden man trenger til hverandre i et vanlig hverdagsliv for å ha egentid. Livet er ikke lagt opp til at man skal være sammen 24/7. Dette kan bli en utfordring for mange som nå plutselig skal være sammen hele tiden. Da er det viktig å finne ut hvordan man kan løse dette uten å krangle seg gjennom karantene tiden. Jeg for min del er veldig glad i min egen tid, og syns det er godt når Rune drar på jobb. Da får jeg mine timer hvor jeg er alene og han får sine timer der han ikke er med meg.

 

Nå er ikke situasjonen slik lenger, nå er vi her sammen hele tiden, og dette er skikkelig uvant for de fleste. Det er ikke alle som bor slik at de har plass til å være på forskjellige steder i huset/leiligheten. Så man blir på en måte tvunget til å se hverandre HELE TIDEN. Da er det viktig å møte hverandres behov, og ihvertfall ikke bli sint på hverandre for denne situasjonen vi ikke frivillig har satt oss i. Det er ikke bare viktig å ta en dugnad for Norge, det er også viktig å ta en dugnad for forholdet. Husk at det kommer en hverdag etter dette også ❤

 

I stedet for å fly i tottene på hverandre, gi hverandre albuerom og finn på koselige ting sammen eller hver for dere. Det gjør vi.. her i huset holdes det også avstand fordi han er forkjøla og jeg er ikke. 🤞 Ta vare på hverandre husk at et kjæresteforhold gjelder i både gode og onde dager.

 

Snakk sammen om ønsker for hvordan det skal være, snakk om hva som er viktig for den enkelte og møt hverandre på de ønsker som bli lagt frem. Ikke gå hverandre på nervene, hold avstand til tider også. Man MÅ ikke sitte oppå hverandre selv om begge er hjemme. Det er viktig å ikke ta dette som en evig helg, sitte i sofaen å drikke øl eller bare daffe bringer ikke noe godt med seg, lørdag kan fortsette å være lørdag uansett. Gjør ting dere ellers ikke har hatt tid til, sett opp den lista som skulle vært satt opp, mal det rommet dere skulle ha malt. Det er slike ting vi tenker er lurt å få gjort for det er kjekt å ha noe å gjøre.

Ha en fin dag alle sammen 😊

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg