Jeg blir bare nervøs

Regner hamrer mot vinduene og vinden forflytter det meste på verandaen. Slikt vær liker jeg ikke! Jeg har alltid syns at slikt vær gjør det ekstra koselig inne, men ikke nå lenger. Jeg blir bare nervøs for at det igjen skal komme for mye vann rundt her. Men det er ikke hver dag man får 60-70 mm regn på en time heldigvis. Ønsker ikke det en gang til.

 

Jeg har bestemt meg for å male kjøkkenet mitt. Det skal byttes, men det skjer ikke enda for først så skal det nytt bad på plass så kommer kjøkkendelen. Jeg gleder meg så sykt mye til vi skal slå ned veggen og få kjøkkenet jeg alltid har drømt om. Åpen løsning med en svær øy, det skal bli så bra og jeg ser frem til å sette i gang med det.

 

Gode planer er som små lykter man setter ut foran seg, så veien blir lysere, lettere å finne og beriker det nuet man alltid befinner seg i.

 

På lørdagen er det meldt fint vær, så hvis jeg bestemmer meg for å komme meg opp tidlig så kan det hende jeg kan få malt da. Klarer meg en kveld uten skaper der inne. Men først må garasjen ryddes for det er nok der jeg burde gjøre det. Jeg syns det er så godt å endelig ha et lite prosjekt foran meg igjen, det er det beste jeg vet og fornye noe.

 

Ellers så skjer det jo fælt lite om dagen og jeg ser så frem mot våren og litt styr ute igjen. Gleder meg også til at vi kan sitte ute på kveldene og kose oss med en iskald drink og spille kort. Det er jo den beste tiden på året, når man endelig ser litt folk rundt omkring. Håper også at den kommende sommeren blir litt annerledes enn den vi hadde i fjor.

Håper dere har hatt en fin dag og har en fin kveld.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg