Jeg er glad i struktur, men innenfor frie rammer

Noen ganger så blir jeg gal, ikke på noen, men på meg selv. Jeg kan være så ukonsentrert og vimsete at det på et punkt kan bli slitsomt. På slike dager så kan jeg bruke flere timer på et innlegg fordi jeg gjør alt annet samtidig. Jeg kan for eksempel samtidig som jeg skriver tenke på at ullvaska er ferdig i maskina. Da planlegger jeg ikke å ta den når jeg er ferdig her, men da går jeg å ta den med en gang. Akkurat ull er kanskje greit å ta med en gang, men dere ser greia.

 

Jeg er glad i struktur, men innenfor frie rammer så klart! Jaja, godt jeg har tid å ta av da, skulle bare ønske jeg var litt mer strukturert og fulgte egen plan. Det gjelder ikke bare innlegg jeg skriver, men andre ting også. Godt det ikke er sånn hver dag, men en gang nå og en gang da.

 

På veien fra vaskemaskina så kan det dukke opp andre ting og du veit, tiden flyr og vipps så må jeg gjøre om på setninger jeg allerede har skrevet som for eksempel: Når Rune kommer hjem så skal vi bygge en bro, til når Rune kom hjem så bygde vi en bro. Skjønner dere, det er ikke bare bare å ha mange baller i luften. Eller for min del så kaster jeg jo mange baller i luften selv. For jeg skaper det jo selv ved å ikke gjøre ferdig ting for ting. Hva med deg? Full kontroll på alt hele tiden?

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg