Jeg er så lykkelig…

Det er ikke hver dag jeg unner meg selv noe, men i dag tok jeg steget og kjørte og kjøpte meg kamera. Og akkurat nå er jeg så lykkelig for dette har jeg ønsket meg så lenge. Nå gjenstår det bare å lære meg å bruke det ordentlig, og det er så ferskt at det ligger på lading så rakk bare å prøve det i noen få minutter. Endelig skal jeg få tatt skikkelige bilder igjen. Måtte bare nødt å dele dette med dere før jeg stikker tilbake til min unicorn kake ❤Ha en fantastisk kveld

-Lene- 😘

 

2 kommentarer
    1. Skjønner godt du er glad for det 🙂 Viktig med bra kamera om man skal være blogger også, i tillegg til private fordeler med det så klart 🙂 Spennende å se bilder fra deg framover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg