Jeg får panikk….

 

 

Jeg var en badenymfe i mange år, ingenting var bedre enn å dra på stranda og tilbringe hele dagen i sjøen. Og de gangene det var varmt, regn og gjerne litt vind, dro vi ned på stranda og badet. Jeg bare ELSKET å bade i bølgene, og vannet var bare helt fantastisk når det regnet.

Men nå…… hvis jeg skulle være så uheldig å kjenne noe tang, eller se en manet så får jeg panikk. Hva skjer med det? Hva skjer med hjernen når man blir eldre egentlig? Jeg skjønner at man får mer erfaring og at man ser farer på en annen måte, men det får da være måte på. hva er farlig med tang og en glassmanet liksom?Husker en gang mamma var med ned, faktisk ikke så utrolig lenge siden. Vi gikk ut i vannet, og begynte å svømme litt utover. Plutselig kjente jeg da noe langs beina under vann, det var ikke dypt der engang. Men jeg fikk panikk, og hoppet på en eller annen måte opp på mammas fang uti vannet. Hehe, er det mulig? 😃Vel, heldigvis så har vi basseng så bading er det hver dag på sommeren uansett 😜 

-Lene-

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg