Jeg får vel bare innse det..

Du vet når du våkner på morgenen, tar med deg kaffen (iskaffen) og setter deg ute fordi det er varmt og godt. Solen er på vei opp og fuglene kvitrer, det er nettopp det jeg savner akkurat nå. Ikke at jeg skal klage på vinterværet, men fy søren så godt det er på sommeren når man faktisk kan gjøre nettopp dette. Jeg får alltid en periode på denne tiden av året da sommeren er høyt savnet og det må jeg si den gjør i dag. Men tiden flyr og plutselig så er varmen her igjen.

Jeg gleder meg så til at Amelia skal bade i bassenget her sammen med oss, hun elsker jo å bade i balja si, så da regner jeg med at hun kommer til å elske å bade i basseng også. Jeg skal kjøpe en uv drakt til henne og badeleker i fleng. Det kommer til å bli så koselig og jeg kan ikke vente med å se gleden i øynene hennes. Håper ihvertfall at det blir en glede for henne like mye som det blir det for meg.Men jeg får vel bare innse det at det enda er 4-5 måneder før den tid og i mellomtiden er det bare å nyte levende lys både på morgenen og tidlige kvelder. Det er en sjarm med hver årstid, det skal jo sies da. Vel, ønsker dere en riktig god dag og håper dagen deres blir fylt med smil og latter. Nå er det tid for morgenkaffen min som skal nytes inne med tente lys.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg