Jeg for min del må ikke være den viktigste personen i ditt liv, men…..

Jeg kan ikke tenke meg hvordan det føles å ikke ha noen venner, å være ensom når alle andre har noen å være sammen med. Eneste jeg kan tenke er at det må være en helt forferdelig følelse som ingen fortjener. Alle trenger en venn, alle trenger noen de kan snakke med eller være med. Alle trenger å vite at noen tenker på dem innimellom, og støtter når det trengs.. Alle trenger å ha venner å tenke på innimellom. Det gjør mye for meg å tenke på at noen gjør det. At noen tenker på meg innimellom. Det er verdifullt.Jeg gjør det også.. om mine venner, om andre mennesker jeg kanskje ikke kjenner så godt, men liker. Jeg tenker gode tanker om dem, jeg støtter der jeg kan støtte og bidrar der jeg kan bidra. Å vite at man har noen å lene seg til når det behøves, noen å få råd av om det trengs. Vi skal kjenne på mange forskjellige følelser i livet.. Og de fleste skal gjennom dem alle, enten det er sorg, glede, forventninger, redsel eller lignende. Man skal også takle alt, komme seg igjennom faser i livet som kanskje ikke er så lett. Tenk så mye verre alle disse dagene er for en som ikke har en venn å dele det med. Jeg for min del ikke være den mest viktige personen i noens liv, men hvis noen tenker på meg så vil jeg det skal være med et godt hjerte og en god tanke, ha omsorg for meg å bry seg om meg. Å vite at jeg er der om jeg trengs. At noen er stolt over å ha meg som sin venn

Gi en liten ekstra klapp på skulderen til noen dere vet som trenger det, gi en likes på et bilde, skriv en kommentar, gjør noe godt for noen, det er en utrolig god følelse ❤ Det vet vi alle…

Ha en fin dag 😘

signature-fonts
 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg