Jeg har aldri vært SÅ usikker før….

Hvis jeg legger meg sent, så sover jeg dårlig, noe som betyr at i natt har jeg vært så heldig å sovet i 4 timer. Vi kom oss ikke i seng før 02.45 og jeg kan ikke huske sist vi la oss på den tiden av døgnet. Men sånn er det når man koser seg borte og det gjorde vi i går. Vi var hos noen venner i Sandefjord på middag, skal vi danse finale, spill og skravle kveld.

Vi ble servert et måltid som var så utrolig godt og jeg må si det er lenge siden jeg har spist så god middag. Svin indrefile, sopp, chorizo pølsebiter, asparges, broccoli, ris og en fantastisk soppsaus. Ingunn er ekspert på å lage mat, og vi spiste og koste oss lenge. Til dessert fikk vi pavlova i små dessertskåler og det var jo helt nydelig (glemte å ta bilde av den).Jeg har aldri vært så usikker før på hvem jeg ville skulle vinne finalen i SVD som jeg var i går. Det ble til slutt sånn at jeg tenkte at jeg blir glad uansett hvem av de som vinner, for jeg syns virkelig de fortjente det begge to. For noen dansere, for noen mennesker og for et show dette er. Det er vel det eneste programmet jeg MÅ se på hver uke og det er litt trist at det er ferdig for denne gang.Da maten var inntatt og vinneren var kåret, så var det vår tur til å ha litt konkurranse. Det var tid for alias, spillet som får de fleste par til å “krangle” litt. For jeg skjønner jo hva jeg prøver å forklare, hvorfor kan ikke min partner klare det da hehe. Det er hver gang vi spiller dette, at han blir irritert på meg og jeg irritert på han. Heldigvis så er det bare der og da, og når runden er over så er smilet fremme igjen. Vi glemmer ikke at det bare er et spill, men de fleste som spiller dette blir jo ganske engasjert for å si det sånn.Nå har Bobbii dukket opp og han skal være her i dag, det er kos da. Ønsker dere en fin søndag, og håper dere slapper godt av. Det fortjener alle på søndager 🙏
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg