Jeg har god tålmodighet, men ikke når det gjelder slike ting!!

I disse tider hver eneste dag så lander jeg, da slapper jeg av og roer ned før natta. I kveld må det roes ned litt ekstra. Dagene går egentlig i ett, og det er godt. Jeg bli gal på gardinene jeg kjøpte her om dagen, hva i all verden skal man gjøre for å få de til å henge normalt. Altså når den ene siden som skal innover kun legger seg utover så blir jeg så sint at jeg får lyst til å rive dem ned og klippe dem i stykker. For det skjer på begge lengdene.

 

Finnes det en tråd som er tung eller noe??? Hva skal jeg gjøre??

 

Hva med å være på mitt lag, brette seg slik jeg vil og henge pent, men neida. Jeg har forsøkt alt mulig, jeg har stryki dem innover. Jeg har holdt dem innover og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre annet enn å lukke døra, ikke se på de engang og riste av meg sinne. Jeg har god tålmodighet, men ikke når det gjelder slike ting, da blir jeg skikkelig frustrert. Jeg regner jo med at det finnes en lur måte å fikse dette på, men jeg hakke peiling rett og slett. Har du?Tenk at en gardin kan få et menneske så sint, lei og gal.

God natt 🙏

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg