Jeg jukset litt, hoppet frem noen dager

Jeg jukset litt med ukens liste og hoppet frem til fredag. Mamma ville en tur på planteland mens Rune skifta dekk på bilen hennes så da ble jeg jo med da. De har så mye fint der, og jeg tror jeg kunne fylt uteområdet opp med blomster, skulpturer og annet stæsj.

 

Hvert år så har jeg kjøpt ferdig ampler med blomster, men i år hørte jeg på mamma og kjøpte slik at jeg kunne plante selv. Det er så mye billigere og blir minst like fint. Endelig så har jeg litt sommerblomster på plass. Tenkte jeg skulle vise hva jeg har fått på plass i dag, jeg er jo ikke ferdig enda for jeg har flere områder som må ha blomster.

Så nå må jeg i gang med plukking og ta frem de grønne fingrene igjen, og jeg gleder meg til det. Det er liksom typisk sommer det, tenk at jeg for noen år siden var dronningen av plastikk blomster. Jeg syns det er helt greit med grønne planter i plastikk som jeg kan ta ut år etter år, men før var det plastikk på alle blomstene. Jeg er glad for at det gikk over for å si det sånn.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg