Jeg liker deg litt.. eller ganske mye faktisk! 

Jeg er en type som liker å trenge noen, jeg spør ofte om hjelp i det daglige. Ikke fordi jeg alltid må, men fordi jeg kan. Som for eksempel hvis jeg trenger noe fra øverste hylle i kjøkkenskapet, da spør jeg om Rune kan hjelpe meg istedenfor å hente en stol eller en krakk. Han har aldri klaget og jeg har bedret meg på det området med tiden. Tar meg selv i å tenke at dette kan jeg gjøre selv og da gjør jeg det selv.

 

NÅ som jeg faktisk trenger hjelp til det meste, hvor jeg ikke kan eller klarer å gjøre ting selv (grunnen til det kan du lese HER) så sliter jeg med å be om hjelp. Jeg syns det er vanskelig, jeg prøver å la være og jeg forsøker meg selv på ting jeg kanskje ikke burde. Men da kommer Rune og da snakker han hardt til meg he-he. Så da må jeg bare lyde for han har rett i at jeg ikke skal gjøre det.

 

Jeg liker deg litt.. eller ganske mye faktisk! 

 

Det er slik at jeg sliter skikkelig når jeg er på do, all slags bevegelse av overkroppen gjør vondt. Får det til da! For der går grensa, på do vil jeg IKKE ha hjelp. Men jeg VET at om jeg hadde bedt om det så hadde han faktisk hjulpet meg der også. Han har allerede sagt fra om det, men det skal han slippe for å si det sånn! Det sier mye om han og hans kjærlighet for meg, jeg føler meg trygg med han kan man si.

 

Å ha omsorg for andre personer er en utrolig fin ting og ikke minst en viktig ting i livet. Vis omsorg der det trengs, for plutselig en dag trenger du det selv. Da er det godt å vite at du har gitt av deg selv det du kan når andre i din nærhet trenger det. Det er viktig å være der for hverandre både på gode og vonde dager. Jeg er takknemlig for at jeg blir tatt så godt vare på ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

4 kommentarer
    1. Jeg liker best å “klare sjøl”..men tar i mot hjelp når jeg MÅ..og vet at folk rundt meg gjerne hjelper.. 🙂 Leste innlegget i linken..og det hørtes ikke bra ut.. så det er fint du har god hjelp 🙂 Fortsatt god bedring og klem til deg <3

      1. Det er godt det å 🙂 Klarer meg selv stort sett jeg å, men spør også ofte om hjelp 🤦‍♀️ Nei det er vondt altså så jeg er glad jeg har hjelp ♥️Tusen takk og klem tilbake

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg