Jeg tenker opp når jeg er nede..

Akkurat slik føler jeg meg i dag egentlig og planen min var å legge skjul på det, enten ved å skrive et muntert innlegg eller la være å skrive i det hele tatt. Men, det hjelper jo ikke noe, for det er jo ikke det som er sannheten. For i dag sitter tårene løst, jeg er ikke glad og jeg er ikke helt fornøyd. Og hvorfor deler jeg dette… jo fordi det gjør meg godt å skrive uansett om det er en god eller en dårlig dag. Det er slik det er å være menneske, og det kan noen ganger være tøft.

 

Det hender også innimellom at det faktisk hjelper, at innen jeg er ferdig å skrive så er humøret betraktelig bedre. Men det er nå slik at noen ganger føler jeg at ting går meg litt i mot og da blir jeg som en vissen rose. Jeg henger litt med hodet og synes litt synd på meg selv. For jeg liker ikke at ting går meg imot, jeg liker ikke at jeg ikke får til det jeg vil. Da blir jeg litt lei meg. Men jeg er en evig optimist så jeg vet det går over og at smilet ligger ikke veldig langt unna.

 

Jeg tenker opp når jeg er nede for jeg er en optimist..// Jahn Teigen

 

Selv om at jeg ikke er sprudlende glad i dag, så er jeg så takknemlig for at jeg får lov å ha slike dager av de rundt meg. At det støttes, og ikke spørres så mange spørsmål. Det må ikke alltid være noe jeg må dele eller vil snakke om, enkelte ganger så føler jeg bare for å “komme over det” alene. Det er godt å ha noen som bare beroliger meg, for sannheten er at det er ikke så ofte jeg viser eller gir uttrykk for hva jeg føler.

 

Men jeg har et beger som sånn ca hvert skuddår renner over, og da blir alt galt. Men midt oppi det gale jeg føler så kommer det frem litt smil til de rundt meg, for det er ikke deres feil at jeg er litt deppa i dag. Jeg satser på at en ettermiddag med familie vil hjelpe og bringe det som er nede lenger opp. Det hjelper alltid. Så legger jeg igjen den dårlige dagen på veien dit. Det var en god ide.

 

Ha en fin dag videre 😊

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg