Jeg trenger en pause….

Søndag morgen..Både vind og regn smeller mot vinduene her, men det er godt vær å være inne i. Jeg er en av de som ikke går glipp av en eneste nyhet om dette som foregår i verden og det plinger på telefonen min i ett nesten. Det gjør meg ikke noe mindre bekymret, så i går slettet jeg vg appen, fordi jeg trenger en pause.

 

Jeg trenger å tenke på noe annet, gjøre noe annet enn å måtte få med meg hver eneste nyhet. I går kveld satte jeg på en film og glemte hele viruset et øyeblikk og det var så godt. Det er jo helt unødvendig å skulle få med seg ALT som blir sagt og skrevet.

 

Hvis vi ikke hadde noen vinter, ville ikke våren vært så deilig! Hvis vi ikke av og til møtte motgang, ville gode tider ikke være så velkomne.. dette vil gjøre oss sterkere..

 

Jeg er glad for at det snart er vår, så vi kan være mye ute på verandaen, det skal bli koselig. Så hvis man kan nevne en positiv ting midt oppi det hele, så er det bra det går mot vår og ikke vinter. Hvis det bare skulle blitt mørkere å mørkere ute nå hadde jo det vært enda mer kjipt. I går så vasket vi hele huset her, både oppe og nede.

 

Alle mann gjorde sitt og her ble det både skiftet på alle senger og vasket opp alt av klær. Det var godt det når de var gjort og når kvelden eller rettere sagt natten kom så var det en fryd å legge seg i et nyvasket soverom i gode nyvaskede sengetøy. Det var lykke det.

Ha en fin søndag, gjør den fin for deg og din familie 😘

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Tror det er veldig lurt å ikke bare sitte å se på nyheter. Vi må ta vare på den mentale helsen vår også. Viktig. Man kan bli gal av å surre rundt i skitten… Jeg har gjort mitt her på bloggen for å prøve å dra OPP litt 🙂 For min egen del og forhåpentlig for noen andre også. Ellers surrer jeg og Hr Frodith rundt her hjemme og tuller 😀 Klem <3

      1. Ja nå har jeg virkelig tatt en pause og gjør andre ting, da blir denne tiden litt enklere. Viktig å beholde den mentale helse, ja der sa du det. Ja du er flink du.. Vi klarer å kose oss her hjemme sammen heldigvis, så dette skal gå bra. Nyt søndagen sammen, du og Hr Frodith… Klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg