Jeg var sikker på at noen hadde slått han

Jeg har alltid vært glad i å være hjemme, jeg er det man kaller hjemmekjær. Men, det er rart hvordan tanken forandrer seg litt når man må i forhold til å ha lyst og velger det selv. Dagene går faktisk overraskende lett, skole på dagtid og så går egentlig dagene ganske så greit. Litt tullete smådiskusjoner har vi jo så klart, men så lenge vi vet at det er tullete smådiskusjoner så er det jo greit. Noe må man jo finne på innimellom.

 

I dag når Rune var en svipptur på butikken så fikk jeg en liten realitycheck på hvordan verden utenfor har blitt. Når han kom inn døra så sa han: “Jeg må dusje, vet du hva som skjedde eller?” Det hørtes alvorlig ut og jeg var sikker på at noen hadde slått han, tissa på han eller at noen hadde kasta opp på han. Og jeg ventet spent på å høre hva som hadde skjedd.

 

“Jeg sto i kassa for å betale, så kom det en bak meg som FAKTISK ikke hadde en hel meters avstand engang. Og vet du hva han gjorde? Han hosta !!! Det er jo ikke greit i det hele tatt så nå går jeg i dusjen.” Det var ikke akkurat det jeg regna med at han skulle fortelle, og akkurat der og da ble det litt morsomt. For tenk at det skal bety så mye i disse dager som det faktisk gjør.

 

Og jeg er jo enig, det er ikke greit i det hele tatt, men det var bare måten han fortalte det på som ble litt komisk. Og ikke bare det, men tenk at det å hoste har blitt vår største frykt når vi er på butikken. Jeg merket selv hvordan jeg ble sett på allerede 11 mars på butikken, da svelget jeg litt feil og hosta til et øyeblikk. Jeg fikk bare litt spytt i vranga og fantes ikke forkjøla. Man føler seg nesten som en kriminell når det skjer liksom. ALT er ikke corona selv om at jeg faktisk er en av dem som tror det 😱

Ha en fin kveld

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg