Jeg vil rette en takk til dere…

Jeg er veldig for at man skal snakke hverandre opp og ikke ned. Jeg vet hva det gjør med meg når noen gjør det for meg og det er jeg så takknemlig for. Norgeogverdensnytt har delt innlegg, anbefalt meg og min facebook side mer enn en gang og det gjør meg så utrolig glad. Takket være dem har jeg fått mange nye likere på siden min ❤ Hvis en annen blogger liker mitt innlegg og spør meg om å bruke det eller “stjele” det så er det egentlig kompliment nok for meg. Jeg ikke bli referert til eller omtalt i deres blogg. Men herregud som jeg setter pris på det når det blir gjort. Tusen takk, dere er herlige alle sammen.❤
Det eneste som er veldig synd er at man ikke får noe pling noen plass når det skjer, og her om dagen oppdaget jeg en blogg som hadde omtalt et innlegg fra meg. Det ble gjort i mars, men jeg visste det ikke. Skulle vært varsler på både det og kommentarer her. Litt synd å gå glipp av det syns jeg. Men jeg setter pris på det og skulle ønske jeg kunne si det der og da, men det er litt vanskelig til tider.
La oss fortsette og snakker hverandre opp… man taper ikke noe på det ❤

Ha en fortsatt fin dag alle mine fine lesere, jeg setter så stor pris på dere 😘

signature-fonts

2 kommentarer
    1. Ja, ikke sant! – Og kanskje spesielt for oss som har begynt fra bunnen av, og jobber oss oppover, ett steg av gangen, uten det minste hjelp fra hverken realitydeltagelse eller annet. Ikke sånn og forstå at det er noe galt i det å benytte de muligheter en har til å slippe å gå denne lange veien, ei heller noe kritikkverdig ved arbeidet de gjør. Det er bare at det også finnes flere som fortjener å bli sett, og vi som går hele veien selv, tror jeg i det minste vil være tjent med å hjelpe hverandre, alle som en <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg