Kan du, så kan jeg….

Når jeg skriver innlegg på bloggen min så føler jeg meg nesten som en påfugl med alle sine fjær utslått. Da åpnes tankene mine som aldri før og jeg får brukt tankene mine på en helt annen måte enn noengang. Det å skrive gir meg så mye mer enn bare det å skrive. Det gir meg minner tilbake, minner som jeg i utgangspunktet hadde glemt. Hendelser som jeg ikke trodde betydde så mye får en ny mening. Jeg har alltid vært glad i å skrive og jeg har alltid vært en tenker, men opplever det nå på en helt ny måte.

Det er kanskje nettopp derfor jeg har en blogg, fordi jeg liker å dele mine opplevelser, tanker, meninger og gjøremål. Vi tar alle egne valg i livet og de fleste jeg kjenner og vet om gjør som de selv vil og ønsker, noe som er helt riktig å gjøre. Og det sier seg jo selv at det gjelder meg også. Kan du så kan jeg liksom. Jeg har valgt å ha denne bloggen og her har jeg et relativt åpent hjerte og trives med det. Så lenge jeg ikke skriver noe som kan støte noen eller skriver om noen uten tillatelse føler jeg meg vel med å være ganske åpen.Å være en del av denne plattformen hvor jeg kan uttrykke meg er en av det beste valgene jeg har tatt og jeg gleder meg til å sette meg ned foran pc’en for å skrive innlegg hver eneste dag. Jeg er så takknemlig for at jeg har min egen lille blogg og enda mer takknemlig for at akkurat du leser den.😘
signature-fonts

 

2 kommentarer
    1. Så bra skrevet. Er så enig. Selv driver jeg blogg på egen plattform, da jeg dessverre ikke fikk bli med i blogg.no nettverket, men jeg har fremdeles en liten drøm om det etterhvert. Blogg.no har jeg liksom alltid kommet tilbake til. Trives godt der. Så jeg får bare jobbe på, og håper at jeg blir bra nok etterhvert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg