Koselig søndag…

I dag har vi hatt en fin dag, vi startet dagen med å slappe av litt (det er ikke hver dag). Så litt på en dokumentar på tv, og det med god samvittighet. Liker egentlig ikke å innta sofaen på dagen, men hadde lovet meg selv å slappe av i helgen så da SKULLE jeg det. Så dro vi til mamma på middag og i dag fikk vi fårikål, det er jammen meg godt. Tenk at jeg overhodet ikke spiste det før for 2 år siden. Jaja, bedre sent enn aldri tenker jeg.. Liker best potet og kål jeg da, men kjøttet går an å spise.
Vi satt hos henne en stund og skravlet litt med de som var der før vi satte snuten mot Daniel og Martine. de har pusset opp vaskerom og bad der nede og det ble så fantastisk fint. Så ble vi sittende der en stund og koste oss før vi dro hjem igjen. Godt å komme seg ut en tur på søndagen så den ikke blir så veldig lang. For søndag er egentlig en kjedelig dag, men det har den ikke vært i dag.

Håper dere også har hatt en fin søndag
signature-fonts

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg