Lær av i går, lev for i dag, og håp for i morgen…

Da har vi kommet til årets siste dag, og jeg sitter å tenker igjennom året som har gått. For det første så har det gått utrolig fort og det har vært et innholdsrikt flott år. Planen min er at 2020 skal toppe alt, jeg har pusset opp motoren og den er klar til å settes i gang. Det som har vært det største hinderet mitt i året som har gått er min dårlige selvtillit, i året som kommer så skal jeg personlig sparke den ut i havet og aldri lete etter den igjen. Jeg har ikke lyst til å tvile på meg selv, jeg har heller ikke lyst til å la noen få meg til å tvile på meg selv. Jeg er min egen herre og jeg VET at jeg styrer livet mitt godt, jeg er et godt menneske som bryr meg om andre enn meg selv og det er jeg veldig glad for.

Jeg skal bli flinkere til å tenke på det jeg kan, og det jeg gjør bra. For er det en ting jeg er så er det positivt innstilt, men jeg som veldig mange andre deler livet mitt på både gode og dårlige dager. De dårlige dagene er de dagene jeg føler meg blæh og føler at hjernen er “tom”, da er det som regel det som kommer ut og ikke måten jeg tenker for å komme meg over det. Jeg gleder meg til å dele mer, skrive mer og jobbe mer med mine sosiale medier. Jeg gleder meg også til å skape mange nye minner i mitt liv, sammen med venner og familie og dere som er mine lesere. Dere skal vite at dere betyr utrolig mye for meg og jeg vil takke dere så mye for år 2019 og jeg krysser fingrene for at dere følger meg videre i 2020.🤞🤞

Ta vare på øyeblikkene og hverandre. Vær mot andre slik du vil andre skal være mot deg, vi har bare ett liv og det er viktig å leve det godt. Så la hver dag bli den beste i ditt liv og husk.. DU er verdifull for noen ❤

Jeg har også et ønske om at vi skal merke en stor forandring i måten mange er mot hverandre på nett og i hverdagen. Det er så mange som burde sende sine stygge tanker og ord med rakettene opp i lufta og avslutte de i et smell. Det er der de hører hjemme.. tilintetgjort!! Men det blir vel kanskje bare en ønsketenkning, men så lenge det er liv er det håp. Jeg har ingen nyttårsforsett, for jeg tror ikke på det. Men jeg har tro på nytenking, forandringer og samhold. Det å være den beste versjonen av seg selv er mitt beste råd til oss alle.

I kveld skal Rune og jeg kose oss med god mat, litt go drikke og gode samtaler. Det gleder jeg meg til, det skal bli skikkelig koselig. Avslutter med noen sitat vi alle burde ta til oss: “Teller du år, blir livet kort. Teller du dager, går livet fort. Teller du timer, varer livet en stund. Men lengst varer livet om du nyter hvert sekund.” //Per Kvalvik. “Ingen kan gå tilbake og lage en ny begynnelse, men alle kan begynne i dag og lage en ny slutt.”//Maria Robinson.”Lær av i går, lev for i dag, og håp for i morgen”//Albert Einstein.

I morgen vil vi åpne boken. Sidene er blanke, og vi kommer til å sette ordene der selv. Boken heter muligheter og første kapittel er første nyttårsdag. Ønsker dere ET RIKTIG GODT NYTTÅR kjære lesere❤❤❤

waving-at-christmas-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

4 kommentarer

Siste innlegg