Life…. a beautiful struggle…..!

“Du veit når du setter deg godt til rett foran pc’en og du er klar for å skrive blogg innlegg, men ender opp med å vaske gulvet og ta fotbad som går galt istedet? Ikke? vel, det veit jeg” Endelig var jeg klar for å sette meg ned å skrive, fylte opp et glass med iskald brus og hadde nettopp fått på go’buksa og rene sokker og tøfler. Deilig!! MEN, så veiver jeg borti glasset så brusen splæsjer i gulvet, bortover gulvet, oppover beina og på bordbeina 😱
Så da var det bare å få av seg på beina, tørke opp det verste og sette igang å vaske. Alltid kjekt å få vasket gulvet litt på tampen av dagen da, det skal sies hehe.Jaja, da fikk jeg en god grunn til å sette beina i grønnsåpevann før nye sokker og nye tøfler skulle på. Åh, det er ikke så mye som slår fotbad først så god fotkrem så helt nye sokker… det er jo verdt sølet egentlig.. Sånn, beina i vann, og jeg skal i gang med innlegg. Men hva er det jeg ser ned på gulvet da…. Joda, her lekker det vann, men i svarte granskau daaaa…..(fylte kanskje LITT over maxstreken) Så da var det bare å få opp beina og sette igang å vaske på nytt…. argh!
Rakk å sitte i et par minutter før jeg så dette da, så da fikk vi kalle beina rene og klare for nytt “skotøy”. Heldigvis kjøpte jeg 3 par tøfler sist jeg var på Rusta (anbefaler dem). De er så behagelige på…Vel, jeg fikk nyvasket gulv, rene ben og et innlegg.. slett ikke verst det da….

Ha en fin fin kveld 😊

-Lene- 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg