Like greit å gjøre det skikkelig.

Jeg forsov meg i dag med en HEL time. Det var litt krise, men det gikk bra for noen er veldig veldig flinke her i huset på morgenen og det gjorde meg så stolt. Etter at jeg sto opp har dagen vært effektiv, jeg har vasket soverommet og garderoben fra bunn til topp. Så utrolig deilig å få gjort, og jeg er så glad for at jeg hoppet i det med en gang jeg våknet.

Når jeg først hadde satt i gang så bestemte jeg meg for å ta det skikkelig. Nå gleder jeg meg til å legge meg i rent sengetøy, lite som slår akkurat den følelsen. Det ble en kjapp tur på ca 15 min med bikkja før jeg satte i gang, og jeg skal ta den litt lengre versjonen av en gåtur etterpå.

Til jul fikk jeg noen produkter fra Rituals, og jeg må si jeg er helt frelst. Lukten er bare helt nydelig og henger i lenge etter at krem er påført. Håndsåpe fikk jeg også og endelig har jeg en såpe som IKKE gjør hendene knusktørre etter bruk. Jeg misliker sterkt å ha tørre hender, og nå har jeg det ikke lenger. Deilig.Disse produktene er virkelig å anbefale, og jeg kan ikke skjønne at jeg ikke har brukt dem før. Men bedre sent enn aldri, og nå vet jeg hva jeg ønsker meg til både jul og burstag. LETT!  ❤ Håper dere alle har en fin start på uka, og at overgangen til hverdagen ikke var for tøff. Ha en fin mandag videre.
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg elsker det merket, var så heldig å få det dusj skummet i gave for en stund siden, og jeg er frelst <3

      Ha en strålende dag og en god natt, for som du sier, det er ingenting som er bedre enn å legge seg i nytt sengetøy 🤍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg