Litt merkelig tanke for å være ærlig!

Akkurat nå….

…her i huset

I går kveld sleit jeg skikkelig med å sovne så jeg sendte min bedre halvdel inn i senga så han slapp å ligge å høre på mine klagelyder. Heldigvis hørte han på meg og gjorde det, litt for lett faktisk for jeg behøvde ikke å overtale han engang he-he. Tenker nok det var etterlengta ord å høre. Vel, jeg sovna til slutt etter mye om og men, og bortsett fra meg så er det helt stille her i huset enda.

…i mine tanker

Nå er det under en måned igjen til jeg har bursdag og endelig har jeg planlagt og sendt invitasjoner til min(e) feiringer. Så nå tenker jeg på pynt, borddekking, ballonger og servering. Jeg skal ihvertfall lage strawberry daiquiri en av disse dagene for det er noe jeg har hatt lyst på hele sommeren. Jeg liker den i slush konsistens og jeg må finne den perfekte oppskriften. Wow, jeg blir 50 altså, det er nesten ikke til å tro! Litt merkelig tanke for å være ærlig!

…skulle jeg ønske

At det var reint og ryddig overalt i huset, det stresser meg at jeg ikke har gjort noe her på en uke. Men, tenker at jeg skal prøve å få gjort noe i dag. Helgen blir ikke det samme om det ikke lukter fresh såpelukt her. Kanskje jeg skal kjøpe noen luktepinner i dag. For denne her lukter bare helt NYDELIG, anbefaler den virkelig. Kjøpt på Coop extra.

…har jeg lyst til å

Dra på shopping, gå på cafe, luke et bed, skrape maling (noen jeg helst IKKE gjør), gjøre noe, samme hva, alt frister. Det hadde jo vært hyggelig å kunne fått opp humøret noen hakk liksom. I dag er jeg drittlei! Men, jeg skal få det til uten å gjøre noe av dette, for er det noe jeg klarer så er det å snu på humøret. Må bare bestemme meg for det og sliter LITT med det akkurat nå.

…skal jeg

Ta med meg en pepsi max, gå ut i sola og grave frem noen visdomsord… til meg selv

Nyt dagen, vær glad for alle gjøremål du har og gjør dem med glede. God fredag to you ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

7 kommentarer
      1. Ja, nå gleder jeg meg til en skikkelig god strawberry drink 😍 Det er litt artig, men også litt skummel tanke, men et tall er et tall 😨 Endelig er den litt bedre, ihvertfall på dagtid ❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg