Litt om i går, og litt om i dag

I går så var jeg endelig på et etterlengtet besøk hos ei god venninne i Sandefjord, det var så utrolig koselig. Det er ALLTID hyggelig å være sammen med henne, tiden flyr og vi har noe å snakke om hele tiden. Jeg er så utrolig glad for å ha henne og hun har vært enestående i denne corona tiden. Jeg har ikke akkurat vært på noe besøk i pandemitiden, men hun har kommet til meg så fort solen skinte slik at vi kunne være ute eller den dagen hun evt var testet og fikk negativt svar.

 

Gode venner er engler som løfter oss opp igjen når våre vinger har glemt hvordan det er å fly!

 

Hun måtte ikke teste seg for å komme til meg altså, men hvis hun av andre grunnen tok en test så grep hun muligheten og kom til meg. Det setter jeg så enormt stor pris på så det var ekstra godt å sette seg i bilen i går, kjøre til henne og besøke HENNE. Det skal jo ikke være slik at en av oss bare gir å gir og ikke får noe tilbake, i dette tilfellet ang besøk. Kontakten ellers går begge veier så klart ellers hadde det jo vært et problem.

I dag startet jeg dagen med å se at det lå noe i bassenget som ikke skulle være der. Så da var det bare å sette i gang med redning aksjon hente ut en palme fra bassenget. Oppi der lå den og badet med potte og alt. Så var det bare å sette i gang å hente opp lekakuler, støvsuge opp en haug med jord og vaske både potter og palme. Vet ikke helt hvordan det vil gå med den, men palmer tåler kanskje klor. Gud veit hvor lenge den har liggi der. Kanskje hele natten for alt jeg vet.

 

Fryser’n ser ny ut og skuffene går inn og ut uten maktbruk, så det var litt uvant plutselig. Men fy så godt det er å få gjort, så takk for et godt spark mamma.

 

Dagen i dag har jammen meg gått litt i ett, men jeg har fått gjort mye som skulle vært gjort for lengst. Fikk et lite spark i rævva av mamma da når hun tilbudte å hjelpe meg. Misliker nemlig og tine av fryser’n like mye som å luke, men det må jo gjøres innimellom. Når skuffa på den ikke går igjen lenger da begynner jeg å vurdere det sterkt. Men sjeldent før det! Så får man jo litt blod på tann når man først er i gang så da er det bare å gyve løs på andre skap og skuffer.

Nå skal jeg se på fotball rett og slett, heia Danmark

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer
    1. God morgen 😊 Så fint at du kom deg på venninnebesøk. Det hørtes hyggelig ut. Og fint gjort av din venninne å virke hensynsfull ut. Det bildet av drikken var fint.. og litt fristene 🙂 Så flink som tinte frysen og andre ting. Ønsker deg en fin dag idag! ❤

      1. Jeg glemte jo at jeg også ville skrive at bilde av deg var flott. -Og for noen øyne du har, og jeg liker virkelig så godt den hårfargen din. 😊 Helt ærlig helt nydelig. ❤

      2. Ja det var altså så koselig ♥️ Drikken smakte kjempegodt og jeg digga glassa hennes ☀️
        Det er jo så godt å få det gjort, men det sitter langt inne å tine av den 🤦‍♀️♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg