Loftskrekk og gamle bilder..

Jeg har aldri vært på et loft i hele mitt liv, og i dag har jeg tenkt litt på hvorfor ikke. Sliter litt med å finne et godt svar på det, men det er bare noe som stopper meg fra å gå opp på loft.

Merkelige greier hvordan den hjernen vår fungerer iblant, men veldig fascinerende at man kan påvirke den også veldig mye. MEN….hjelper ikke en dritt at jeg forteller den at nå skal VI «hjernen min og jeg» på loftet!

Heldigvis så har jeg Rune da, som kan gå på loftet for meg. Og jeg kan hjelpe til med å stå i trappa. Så da fikk han satt på plass ting til oppbevaring for meg der oppe.

Han tok med noen album ned, og det er så moro å kikke igjennom bilder. Det er noe jeg kan gjøre i timesvis, litt mimring er koselig. Baby/barnebilder av Daniel, hjerte mitt smelter… igjen.❤

Fant noen bilder av meg også… hehe. Men herregud som jeg koser meg med skatter fra loftet, takket være Rune, min kjære loftmann ❤

Ha en fin søndag alle sammen😘

#minner #koselig #kos #blogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg