Man må dele sin lykke for å multiplisere den

Jeg er av den typen som kan bli UTROLIG glad av den minste lille ting. Og akkurat det er jeg veldig glad for. Jeg har jo i mange år nå vurdert å prøve iphone, “ALLE” har det og de som har det har det, har det vel av en grunn. Det viktigste for meg på en telefon er kameraet. Og siden det er skrytt så mye av den nye 11’ern sitt kamera, så fristet det meg til å prøve. Så da gjenstår det faktisk å se om det er så bra å være iphone eier som det sies.

 

Man må dele sin lykke for å multiplisere den

 

For nå er det gjort, nå har jeg gått fra samsung til iphone og håper av hele mitt hjerte at det var et godt valg. Og bare det å kjøpe en ny telefon gjør meg nesten like glad som et lite barn på julaften. Og kamera, WOW, det virkelig imponerer meg. Alt er litt annerledes på denne i forhold til den jeg hadde, men det blir nok snart en vane. Om et par uker er alt annet glemt likevel, etter så mange år så sviktet jeg deg til slutt kjære samsung.Ha en fin fin lørdag

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg