Man må liksom gi litt for å få….

De siste dagene har jeg vært en veldig dårlig besøker av andres blogger, rett og slett fordi jeg ikke har hatt tid. Det stresser meg for jeg liker å lese bloggene deres og jeg liker å legge igjen et spor. Så nå har jeg brukt en times tid på å ta igjen det tapte og følelsen er god i kroppen igjen. Jeg merker veldig fort hvis jeg ikke har tid så er det lite kommentarer på egne innlegg også. Noen trofaste er innom og legger igjen et spor uansett og det er jeg glad for, men man må liksom gi litt for å få i bloggverdenen og sånn er det jo bare.

 

I går så prøvde vi tjenesten toogoodtoogo for første gang, det fristet litt siden extra butikken 2 minutter unna har hivd seg på dette. Så da hentet vi noe overskudd like før stengetid i går. I posen var det et brød, gulrotkake og en pose med hveteboller. Dette betalte vi 39 kr for, brødet alene koster jo det så en god deal. Så nå har vi dessert til etter middag i dag. Har du prøvd dette før?

 

I dag er det “heldigvis” et skikkelig innevær og det syns jeg er godt på søndager, da er det så mye enklere å slappe av for det er nettopp det søndagen min skal brukes til. En stek skal inn i ovnen og det er vel det som er på min liste over ting som skal gjøres i dag. Slike dager er det heldigvis ikke mange av, men virkelig godt innimellom. Spesielt nå når formen er sånn midt på treet. Jeg er ikke syk nok til å legge meg ned, men heller ikke frisk nok til å gjøre alt mulig. Så dette er en etterlengtet dag. Nå skal jeg ta meg en kopp med varm solbærtoddy, jummy!

Håper du er fin i formen og får en flott søndag  🙏

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

12 kommentarer
    1. Egentlig veldig gi og ta blogglivet. Men noen er innom uansett om man “svikter litt” på kommentar -fronten en stund. Det er veldig kos. 😊 Det føles som omsorg ❤Ikke prøvd togoodtogo. Høres smart ut 😊

    2. Den følelsen å ikke få lest andre blogger og kommentert kjenner jeg også på! Det er selvfølgelig ulike blogger en har lyst til å kommentere, ikke alltid de som ligger på topp så jeg leter litt lengre ned på listen også. Alle skal med For meg som er ny her inne tar det tid å komme inn i “gamet”. 😊 Togodtogo et absolutt en ordning med gode overraskelser det er verdt å ta med seg. Ønsker deg en deilig innedag og god søndag 🥰

      1. Jeg kommenterer blogger jeg leser som jeg liker innholdet i, vanskelig å kommentere for å kommentere så det gjør jeg ikke. Mange fine bloggere på topplista, de som ikke er der er jo litt vanskelig å finne. 😍

        Ja likte TGTG ordningen og skal prøve meg på den flere ganger.

        Takk det samme til deg ❤❤

    3. Av og til har en ikke kapasitet til å lese bloggene en vil, det vet jeg godt om. Har kommet til at av og til må en akseptere at det er slik. Og så klart, en får mindre tilbake når en ikke kommenterer.
      Har også vurdert å laste ned appen, slik vinnvinn opplegg, mindre matsvinn og rimelig mat.
      Ønsker deg en god søndag og god bedring. Klem <3

      1. Ja man kan liksom ikke gjøre annet enn å akseptere at det er slik innimellom 🤷‍♀️

        Det er jo faktisk en vinnvinn situasjon så det anbefaler jeg deg å gjøre. Ha en fin søndag og takk for det ❤

    4. Jeg er jo veldig til og fra på bloggen for tiden..og leser selvsagt mest når jeg er aktiv selv..men også litt når jeg ikke er “på” ! Alltid hyggelig når noen legger igjen en liten kommentar..og selvsagt prioriterer man jo å legge igjen et spor etter seg hos di som gir litt respons selv.. Man skal ikke “stresse” med å kommentere da blir ikke blogg lystbetont lenger..men det er mye i ordtaket “man høster som man sår”… Klem og fin dag videre til deg <3

      1. Nei man skal ikke kommentere for å kommentere, men noen dager så har jeg kanskje lest et par uten å kommentere og det er det som stresser meg siden jeg selv liker å få spor lagt igjen ♥️♥️♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg