Når livet er litt kjipt….

For jeg føler at livet er litt kjipt i dag. Og jeg bare lurer på om jeg virkelig får meg en lærepenge nå, for jeg er fæl til å legge fra meg ting overalt. Jeg MÅ slutte med det, sånn helt seriøst.. jeg har sagt det før, og nå sier jeg det igjen. Men denne gangen så mener jeg det skikkelig. Har du ikke lest forrige innlegg så kan du gjøre det her sånn at du skjønner hva jeg snakker om. Jeg tror rett å slett jeg skal ta en lete pause frem til i morgen. I kveld skal jeg dra på kino med min sønn, og få tankene over på noe koselig… Løvenes Konge ❤ Som også er litt trist, så da gråter jeg nok dobbelt opp da hehe… Skakke være lett her i verden…

Ha en fin kveld ❤

signature-fonts

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg