Noen dager er det bare helt tomt..

Å skrive en blogg kan til tider være en vanskelig ting, spesielt på dager hvor man sitter å stirrer på skjermen og er bare helt tom. I kveld har jeg hatt en slik kveld, hvor jeg setter meg ned for å skrive ned noen av alle tankene jeg har til innlegg i hodet. Har så mye jeg vill skrive, men når jeg skal begynne så tenker jeg på alt annet. Merkelig det der, og siden det ikke bare er enkelt bestandig så kan jeg vel like gjerne skrive om det. Det er ikke hver dag det går på skinner, det er ikke hver dag man er full av inspirerende ord eller har en bra historie eller har opplevd noe fantastisk eller vondt. Og det som er så godt er at det er helt ok, det er slik det er å være menneske. Man må ikke komme med noe gjennomtenkt eller planlagt hver eneste dag, vi er som vi er på både gode og dårlige skrivedager. Og det beste med alt er at selv på “tomme” dager kan man levere, for bare se, det ble jammen meg et innlegg av det også. ❤

“I tider som dette, er det viktig å huske at det ALLTID har vært tider som dette”

-Lene-💪❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg