Noen tanker på tirsdagsmorgen..

I dag var vi oppe 05.45, det var en som skulle få kake og gaver på senga. Det var kjempe kos og han ble så glad, nå er han 11 år og nærmer seg tenårene han også. Gratulerer med dagen unge mann ❤

 

I natt har jeg ikke sovet noe godt, jeg har vært så kald og har våknet 100 ganger for å ta på meg den forbaska dyna jeg av en eller annen grunn tar av meg hele tiden. Hva er vitsen med det når det er kaldt i rommet liksom. Håpløst! Så dagen i dag blir sikkert en dag jeg går mer med munnen oppe enn igjen. Gjeeesp!

 

Hvis en horegenser ser ut slik som den kona til har strikket så må jeg si det er første gangen jeg kan si at jeg liker noe som inneholder ordet hore. For den var jo knallfin, men noe av det som var finere var hennes svar til denne kommentaren. KONGE! Men du burde vurdere noen andre farger på horegenseren til kokkejævel hehe.Hvor kommer alt støvet fra? I går så vasket jeg over alle bord og benker, og forlot rommet en times tid bare for å sjekke om støvet kom tilbake uten at jeg bevegde meg i rommet… Åh jada, det var på plass igjen. Så hvor kommer det fra da da? Og jeg vet at jeg ikke er alene om å oppleve at støvet legger seg opptil flere ganger daglig. Blæh!

 

I går fikk jeg en utrolig hyggelig melding som var som følger “Hjemmet ditt er en inspirasjon”. Det gjorde meg så glad, og jeg kjente at det gjorde så utrolig godt i hjerte mitt. Så takk så mye for den, den skal jeg leve lenge på. Det er nettopp slike meldinger som gjør det så godt å dele ting på sosiale medier.Håper denne tirsdagen blir en fin dag for dere alle, jeg skal ihvertfall ha en fin dag..

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg