Rune har laget dilemma til meg…

Sove med slanger eller hoppe i strikk? Åh fy, altså helst ingen av delene, men hvis jeg MÅTTE valgt så måtte jeg hoppet i strikk….Rafting i Sjoa eller gå opp til Gaustatoppen? Gå opp til GT uten tvil..

Legge ut nakenbilde eller skade mora di? LETT, legger ut nakenbilde…..

Slutte med cola zero eller slutte med Prosecco? Prosecco hadde jeg lett lagt på hylla, den er jo så vidt nede fra hylla.

Slutte å blogge eller bare dusje og vaske deg hver 14 dag? Dusja hver 14 dag.. Slutter ikke å blogge da!Gå tur alene i skogen seint på kvelden, eller gå tur i oslo by alene på natta? Fy… altså begge deler er ikke bra, men jeg tror jeg hadde gått en tur i Oslo på natta.

Sitte på med meg på lang motorsykkeltur, eller gjøre alt jeg ber deg om i en uke? Jeg gjør alt du ber meg om i 1 uke…

Spise frokost, lunsj og middag ute på restaurant alene en uke, eller ikke se Daniel på en måned? Da måtte jeg spist ute hver dag da, hadde vært flaut og dyrt , men må jo se gutten min på en måned

Fly tur retur til Thailand eller tur retur Tromsø i småfly (mange mellomlandinger)? Wæææ, da hadde jeg tatt en tur til legen min først, så hadde jeg sovet tur retur Thailand..Ta alle karuseller på Liseberg inkl spøkelseshuset eller rope din jævla pikk til 3 menn hver dag i en måned? Får håpe ingen av mennene hadde klikka på meg, for jeg hadde nok ropt til 3 menn istedet.

 Jada så sånn er det… godt disse dilemma’ene ikke finnes i virkeligheten for å si det sånn.
signature-fonts

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg