Shit! Fikk litt panikk da kan man si!

Så var det lørdagskvelden som jeg for min del tilbringer inne på hobbyrommet mitt. Det er lenge siden og det er veldig hyggelig, jeg styrer med mitt, ser på serie og Rune koser seg i stua med ACTION film! Men det fortjener han for i dag har kokken stått på her hjemme og laget den beste club sandwich’en til 8 personer. Vi er jo 5 også ba vi hans foreldre og mamma, kjempekoselig. Han fikk masse skryt for maten og jeg skal love deg at det var kjempegodt. Ser det ikke fristende ut? Hva skal man med restaurant når man blir vartet opp med dette hjemme?

 

Vi var oppe klokka 06.07 i dag begge to, det var en hyggelig morgen. Innen 08 var vi ferdig handla til helgen og han fikk vasket bilen og jeg fikk vasket inne. Perfekt start på dagen.

 

Jeg la vannslangen i bassenget i sta og glemte rett og slett at jeg hadde gjort det. Plutselig så jeg i mitt sidesyn at Swanda (svanen) var veldig høyt oppe i forhold til hun bruker å være. DA kom jeg på at vannet sto på og det fosset over kantene. Shit! Fikk litt panikk da kan man si og var meget kjapp med å komme meg ut å redde situasjonen. Ellers har alle kost seg ute i sola hele dagen, noen har solt seg, noen har bada og noen har liggi i sofaen ute å sløva. Det er vel en bra lørdag tenker jeg. Og i kveld blir det å legge seg i reint sengetøy, altså det er en av den beste følelsen som finnes syns jeg.

Håper dagen din har vært fin og nyt resten av kvelden uansett hva du gjør 😘

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Det så utrolig godt ut! Jeg er også heldig å ha en hobby kokk som samboer, veldig greit for jeg brenner stort sett alt 😳
      Nydelig soverom dere har 😲❤️

      1. Min er også utdannet kokk, men han har det ikke som jobb så jeg får ofte en god rett servert 🙂 heldige er vi 🥰
        Takk, det var koselig å høre at du syns 🙏🙏

    2. Herlig familie dere er. Soverommet og maten er som å befinne seg på en femstjerners hotell:)
      Sola uteble her hos meg, så det blir mye innekos:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg