Shit happends in LIFE!

Jeg våknet i dag i godt humør, klar for å ta tak i dagen og få gjort et par ting som lå på listen over gjøremål. Det var godt å få gjort, så da var det bare å ta tak i andre ting hjemme som også lå på listen. Har bakt en kake, jeg har laget karamell og jeg har støvsuget (eller Patrick har gjort det). Siste vask er slengt i vaskemaskina, men ikke faen om den skal i tørketrommelen. Jeg skal personlig blåse den tørr!

 

For nå skal jeg bruke så lite strøm at strømselskapet skal ringe meg å spørre hva som har skjedd. Og da skal de jammen meg få høre hva som har skjedd. FOR NOEN PRISER det er på strømmen om dagen, det er jo ikke greit. Når jeg åpnet appen, som jeg har gjort 100 ganger de siste dagene så var fakturaen kommet i dag. Billig? Neida, et realt hopp fra 1673,16 til 5559,14!!

 

Smil og hver glad for hver dag som går….Shit happends in LIFE!

 

Det er jo ikke moro det vil jeg si. Selv om at man vet at strømmen er dyrere nå på vinteren. I forrige måned så bestemte jeg meg for å skru ned på kablene, vært ekstra påpasselig på å ikke lade alt mulig på morgenen bare for å se om det hadde noe å si. Varmekildene i huset har stått på akkurat det samme. Jeg tror ikke jeg er sikker på hva vi kan spare strøm på faktisk. Er det lading, varme, oppvaskmaskin, vaskemaskin eller bruk av tørketrommel?

 

Ja nettleia er dyrere, noe vi ikke kan gjøre noe med, men strømmen kan vi prøve å redusere. Hva hadde regningen vært på hvis man ikke hadde tenkt på forhånd tro, nei det gidder jeg ikke tenke på engang. Men, vi fortjener å være varme i vårt eget hjem, så da er det bare å betale med et smil. Og kjøpe et tykkere pledd og enda tykkere tøfler og det er vel ikke ulovlig å tenne bål i egen stue? 🤣

Når det først skal klages på noe så var det litt godt å klage på noe annet enn corona, så noe positivt er det jo med det. 

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg