Skal vi danse og klargjøring for høst/vinter…

Endelig er det start på skal vi danse… jeg digger det programmet og gleder meg til å følge med. Hvem blir favoritten i år tro. Ser så utrolig gøy ut å kunne danse slik, men jeg tror nok ikke det ligger for alle.. Ikke for meg ihvertfall hehe. Men for en opplevelse å være med på. Dagen i dag har det blitt klargjort for høst og vinter, med klipping av gress og tømming av basseng. Det er litt leit da, men slik er det jo bare hver eneste høst.Denne hekken her skulle jeg virkelig ønske vi kunne kvitte oss med, forbaska berberis. Det er ikke en hyggelig hekk! For det finnes hyggeligere hekker veit jeg. Den trofaste thuja’en ville jeg hatt der, og skal ha det der etterhvert. Det er bare det at det er jo litt av en jobb å kvitte seg med denne å, den er laaaaang, høy og svær. Vet ikke hvor mange år den har vært der, men jeg regner med at den har røtter over hele området her hehe 🤦‍♂️

Nyt kvelden ❤💃
signature-fonts

 

 

 

4 kommentarer
    1. Skal vi danse er yndlingsprogrammet mitt, så jeg har sittet benket foran TV’n for premieren ja. Men klarte ikke å finne en favoritt enda 🙂

      Huff berberis er ikke en hyggelig hekk nei. Skjønner godt du vil ha den bort. Jeg har selv tuja, og er veldig fornøyd med den. Vokser litt fort da, så må jo passe på at den ikke blir så enormt høy. Men, jeg har jo en anleggsgartner som kjæreste, så han passer på for meg 🙂

      Nyt helgen ♥

      1. Har ikke funnet en klar favoritt, men vi ble enige her om at vi ønsker å se Aleksander Hetland fremover, han har skikkelig potensiale. Men så klart, veldig mange har det. Blir spennende å se fremover 💃 Nei, fytti for en hekk. Hadde vi bare kunne fjernet den NÅ.. Ja det er nok ikke dumt med en anleggsgartner til kjæreste da.. tenker du har en fin hage 😊 Ha en fin dag.. Nyt søndagen ❤

    2. Jeg har ikke sett “Skal vi danse” på en stund, men det er jo noen morsomme nye med man kanskje burde følge litt med på 🙂 Var det gøy? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg