Tekstmeldingen kom til slutt

Sagene satte i gang både på høyre og venstre side av oss så da var det bare å kjøre på med jobbing ute i dag. Rune satte i gang med fortsettelsen på sofa’n. Jeg fikk endelig plantet stemorsblomstene som har stått å venta på jord i et par uker. De har fått vann og har vokst seg større så det var ingen fare da, men det er ikke i plast emballasjen de skulle stå egentlig.

 

Tekstmeldingen fra helsenorge kom til slutt om at prøvesvarene var klare og som forventet kom de begge tilbake med ikke påvist corona. Men da har vi gjort som vi fikk beskjed om så da er vi fornøyde.

 

Nå skal jeg for første gang i dag finne frem pleddet og ta en liten stund foran tv’en før natta. Skulle brettet klær og lagt de på plass, men det kan jeg ta i morgen. Akkurat nå er jeg rett og slett ferdig for dagen og orker ikke å gjøre noe. Jeg skulle egentlig fortelle dere om en utrolig hyggelig overraskelse vi fikk i kveld, men det får vente til i morgen.

Det har vært en kjempefin dag og det håper jeg for dere også.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

2 kommentarer
    1. I det du fortalte om blomstene, kom jeg på at jeg må få vannet plantene her inne før jeg tar kvelden! De tåler neppe særlig mye lengre tids forglemmelse før de går fra grønn til brun, for å si det sånn (haha)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg