Tenk om jeg hadde vært alene…

I sta så satt Linda og jeg å laget noe pynt til ei kake, satt der å skravla og holdt på med hver vår ting. Rune lå på sofaen og sov. Plutselig så skvatt vi til da vi hørte et smell fra stua, etterfulgt av et smell i gulvet 😱Speilet som har hengt på samme skrue i ørten år datt rett i gulvet. Jeg kan’ke skjønne hvordan det kunne skje da jeg ikke rørte skruen da jeg malte (maler) 😱 Jeg er bare såååå lykkelig for at det ikke skjedde midt på natta,da hadde jeg besvimt altså… Men heldigvis så knuste det ikke da! Creepy syns jeg 🤦‍♂️

Nyt kvelden 😍

-Lene- 🌷

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg