Vi er et godt team

Nå føler jeg at det bare er kaos rundt her, alt som sto i gangen er nå i stua og malingspann osv står på spisestua, det går jo ikke an. I morgen må jeg organisere, jeg kan ikke sette noe tilbake i gangen, der inne skal det være en helt annen stil nå, ikke at den stilen jeg hadde var en stil. Det meste ble bare satt på hylla der inne, ute av syne ute av sinn, men det er det slutt på nå.  Det skal være minimalistisk der og ikke en oppbevaringsplass, noe som betyr at jeg må lage en ordning nede en eller annen plass hvor jeg kan ha ting og tang som ikke skal stå fremme. Det tryggeste er kanskje å heller sette det på loftet.

 

Grip dagen og vri mest mulig ut av den

 

Vi har alltid hatt åpen trapp i trinnene og det skal vi tette nå, og jeg kunne tenkt meg at vi hadde laget en ordning under trappa istedenfor å ha det bare åpent. Det kan jo ikke være så vanskelig å få til noe og det ville vært så mye finere også. Pinterest har jo så mange tips at jeg kan bli sittende i timesvis og glane på alt mulig, nettopp derfor innlegg kommer sent ut. Det som er ekstra moro med slike ting er at Rune er interessert i det han også slik at vi kan gjøre slike ting sammen. Vi jobber veldig godt i team så det er null problem. Så lenge vi vet hva vi skal gjøre så utfyller vi hverandre bra. Det er jeg glad for og gleder meg allerede til å sette igang med noe.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg