What? Knallblått gress kan umulig være fint!

Da har jeg endelig fått satt meg ned litt før det er natta, dagen i dag har gått i ett og mange gjøremål er unnagjort. Så nå skal det kun litt pynting til i morgen tidlig så er vi klare for lunsj. Det skal bli hyggelig og hvis vi er riktig heldige så går korpset forbi her også, det gir litt 17.mai stemning. Håper på sol og grei temperatur i morgen og jeg krysser fingrene for at dette kalde mai været er et tegn på en knallvarm sommer. Det er faktisk første gangen på mange år jeg enda ikke har sommerblomster ute, men det kommer så klart.

 

What? Knallblått gress kan umulig være fint!

 

Men mai er mai og det er ingen sommermåned, så jeg får ha litt is i magen og vente på varmere dager. Jeg gleder meg ihvertfall. Mamma var en tur på mestergrønn i Larvik i går og hadde sett noen fine intense blue grass planter der som var så fine. Jeg tenkte for meg selv: “intenst blått gress??” Det hørtes merkelig ut. Vi skulle fylle bensin i like ved så vi stakk innom for å kjøpe med en slik en for mamma. Og, de var jo bare så utrolig kule, på salg og passet perfekt der jeg trengte slike. Ikke var de knallblå slik jeg så det for meg heller, se på disse da.

Ønsker dere en god natt og en fantastisk fin 17.mai ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg