Wow! Det er jo helt rått!

Etter mange år med punkterte vinduer har det i dag åpnet seg en ny verden for oss utenfor våre stuevinduer. Endelig er de på plass og det er en fryd å faktisk kunne se ut av dem, forskjellen er helt enorm. Til og med før de nye var vasket. Rune fikk litt hjelp og på 1-2-3 så var de gamle ute og de nye inne.

 

Tenk at noe så «lite» som nye vinduer skal gjøre så mye, nå vil vi merke stor forskjell fra slik det var før. Jeg liker å ligge fremover på sofaen når jeg en gang innimellom slaga ser på tv. På vinteren måtte jeg ha pledd på inn mot vinduet fordi kulda slo inn over meg. Tente jeg levende lys i vinduene så blafret flammen ved vind.

 

På sommeren så kunne man ikke nærme seg vinduene engang, det var så varmt at jeg kan ikke forklare det engang. Alt dette burde det være slutt på nå og ikke minst det faktum at de er rene, åh lord, DE ER RENE. Det gjør meg så glad at jeg kan ikke få sagt det nok.Wow! Det er jo helt rått, nå ser jeg det jo ekstra godt! Nå mangler bare foringer osv så er de komplett, håper vi får det opp i kveld da, dagen er jo ikke over enda. Etter det skal jeg bare nyte resten av dagen, få alt på plass og nyte det. Ønsker dere en fin kveld.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer

Siste innlegg