10 ting som gjør at jeg blir glad er…

Det beste jeg vet er å være glad, og jeg gjør alt jeg kan for å være det så mye som mulig. Noen ganger må jeg trå til å gjøre noe som FÅR meg glad, hvis det skulle vise seg at jeg ikke var det. Noe som er sjeldent 😁👍😍 Her har jeg skrevet ned noen punkter som enten gjør meg fornøyd eller kan gjøre meg fornøyd…

  • jeg ser at mine nærmeste har det bra, det gjør godt i hjertet.❤
  • strømregninga er lav og ikke som dette 😨
  • noen gjør noe som betyr mye for meg 🙏
  • at jeg får til det jeg setter meg som mål 🤞
  • det å kunne glede andre 😍
  • å gjøre en god gjerning 😇
  • når jeg kan hindre mobbing av andre 🤬
  • de gangene jeg klarer å snu negative ting til noe positivt 👍
  • når Rune sier: “Lene, skal jeg kile deg på ryggen”😁 
  • å kunne si at jeg har det såååå bra om dagen 💕

Hva gjør deg glad??

Klem fra Lene 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg