Dagen min i går…(mange bilder)

Når jeg kom hjem rundt midnatt i går, smilte jeg, fordi dagen i går var en kjempefin dag. Jeanette og jeg kjørte oss en tur opp i “fjella”, fant oss et vann og satt og skravla og knipsa bilder. Det er ikke hver dag vi har mulighet til det, så det var skikkelig etterlengta kvalitetstid. Se så flott det var der vi var…
Jeg tror at jeg kan sitte å se på slik utsikt i mange timer uten å bli lei, det er bare så vakkert. Jeg er så fascinert av naturen, speilbilder og blikkstille vann. Det er nesten litt rart at jeg ikke er ute i naturen hver dag, men det er jeg altså ikke. Men at det finnes mange usette perler for meg slik som dette, er jeg ikke i tvil om. Så det blir flere turer på jakt etter slike vakre steder.Etter dette kjørte vi en tur til min søs som har kjøpt seg båt, vi skulle få være med på en tur på vannet. For en fin båt, og jeg er så stolt av henne og det hun får til. Da vi kom frem var det på med vestene og ut på vannet. Og igjen dåner jeg litt, for nå var solen på vei ned, så inntrykkene mine i dag var jo bare vakkert på vakkert.Jeg følte meg faktisk trygg også, noe jeg egentlig ikke gjør i båt etter skaden jeg fikk for noen år siden. Men kanskje på tide og komme over det nå, men det er litt vanskelig når ting har satt så kraftige spor. Men jeg prøver, og det går så mye bedre nå enn det har gjort, så klapp på skuldra til meg tiihii. Avsluttet kvelden med en tur til ei annen venninne som har kjøpt ny leilighet. Jeg er ikke så ofte i Sandefjord, men når jeg er der så får jeg prøve å slå sammen noen fluer i en smekk. (blei usikker på om det var riktig sagt, men men). Hun er altså så flink på å få det koselig og jeg blir imponert over henne gang på gang. Se på dette flotte her ved inngangspartiet.Ble ikke noe mindre imponert over innsiden av hjemmet hennes, men det skal hun få lov å vise selv. Jeg prøver selv og få det så koselig, men jeg er ikke like flink tror jeg på akkurat det. Ute i hagen hennes var det jo bare som tatt ut at et interiørblad, lekkert rett og slett.Som dere ser så hadde jeg en så fin dag i går ettermiddag/kveld at jeg lot bloggen få en pause, og gjorde alt for at det ikke skulle stresse meg (litt uvant var det). Og konsentrerte meg om å kose meg, og jammen meg koste jeg meg så mye i hele går at vi gjentar en tur ut på jakt etter perler i kveld.

Håper dere har en fin sommer og gjør ting som gjør dere glad, det er så viktig.

“Ikke alt som ligger i vår natur er søppel”//Dag Evjenth

-Lene- 🌷

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg