I dag fikk vi endelig gjort det!

Etter å ha kommet meg fra den ekle opplevelsen jeg fortalte om tidligere så var planen i dag å få gjort ferdig siste rest ute. Ting tar jo litt tid, spesielt med de tingene man egentlig ikke har lyst til. Men så er det jo ikke så ille da når man først er i gang. Og i dag fikk vi endelig gjort det! Alle uteplantene har gjort sitt for 5. år på rad og nå fortjente de å bli kastet. Jeg har plukket plastikkblader i hele sommer fra disse, minste lille vindkast så kom de flyvende. Jammen meg har de stått i storm, regn og stekende sol og holdt seg bra frem til denne sommeren. Ikke verst!

 

Denne uken er det høstferie så hele gjengen ble med på rydding, bæring og plassering av alt på hengeren. Det gjør det ekstra hyggelig syns jeg da og litt luft har aldri skadet noen. For å hjelpe til uten et eneste problem ble det så klart en belønning. McFlurry på Mc’ern er livets premie. 

 

Nå er middagen i gang og etter det skal jeg for aller første gang prøve meg på å lage donuts, det blir spennende. Det er noen prøvekaniner her i huset som gleder seg veldig, så jeg får gjøre et godt forsøk på å få de gode nok til at kaninene blir glade 🤗

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞
 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg