“Feel me” Flau!

Det er jo bare morsomt egentlig, men fy så flaut det er også. En medblogger hadde i 2019 laget en kake og spurte om noen hadde opplevd eller hadde et råd ang et kakebilde hvor hun ikke fikk av plasten bak. Vel, jeg kom da med denne kommentaren…🤦‍♀️

Det skulle vært mulig å slette sin egen kommentar, noe det kanskje er også men ikke vet jeg hvordan. Men altså jeg skulle da skrive at jeg hadde brukt kakebilder mange ganger. Og at jeg ikke hadde opplevd å ikke få av plasten. Uff, den autokorrekten kan noen ganger slå litt feil ut. Fikk meg ihvertfall en god latter av meg selv da og eieren av bloggen fikk slettet dem. FLAUT!

Frodith’s utfordring! I dag er dag 4, her er dag 1 (Redd), dag 2 (Sint), dag 3 (Glad) , dag 4 (Sur/Gretten) 🌷

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer
    1. Fint utrykksfult bilde… Tror jeg husker den kommentaren..og at du “retta den opp”med å skrive at det kom feil ut..eller at du skrev om det på bloggen din.. Ikke vær flau du..hehe… God helg <3

    2. Haha, jeg måtte flire høyt her av den autokorrekttabben. Du var fortesten veldig søt på bildet, og de øynene dine da.. ❤ Godt av vi kan redigere kommentarer nå, tilfelle skrivefeil, men det gir jo en god latter i etterkant. 🙂

      1. Ja den kan virkelig gi en god latter innimellom 😂 Åh takk, så koselig sagt ♥️ Ja nå kan man heldigvis det, men da hadde jeg ikke peiling 🤦‍♀️ 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg